سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش تولید محتوا برای مخاطبان سایت

 

امروزه ساخت محتوا برای برخی از کسب و شغل های اینترنتی و اشخاصی که دارنده تشخیص محتوای کپی تارنما اینترنتی میباشند مشقت بار شده‌است. ساخت‌و‌ساز محتوای گران بها و منحصر به فرد نیاز مهم هر کسب و کاری میباشد که به‌دنبال جذب مخاطبان هدفمند میباشد. این نوشته ی علمی با تیتر “فراگیری ساخت محتوا برای مخاطبان وب سایت” به درد اشخاصی میخورد که قصد دارااست محتوای هدفمند و ارزشمندی را به مخاطبان خویش ارائه نمایند.

 

پس درصورتی که شما هم جزء عده ای می‌باشید که در ایجاد محتوا برای مخاطبان سایتتان ناتوان میباشید و نمی دانید چه‌طور بایستی محتوای ارزشمندی را ساخت‌و‌ساز فرمایید تا مخاطبان بیشتری را جذب نمائید درین نوشته‌ی علمی یار و همدم اینجانب باشید.

 

 

 

ساخت‌و‌ساز محتوا یعنی چه؟

هر وقت کلام از ایجاد محتوا میشود کلیه فکر میکنند خواسته از ایجاد محتوا تنها تایپ کردن نوشته‌علمی میباشد. ولی شاید همه گیرترین فرمت محتوایی در اینترنت، محتوای متنی باشد. البته می بایست بدانید که ساخت‌و‌ساز محتوا صرفا به تایپ کردن نوشته‌ی علمی تمتم نمیشود.

 

پست های تلگرامی یا این که اینستاگرامی، عکس نوشته ها، اینفوگرافیک ها، کلیپ های آموزشی یا این که پادکست ها، جداول اطلاعاتی، نمودارها، تحلیل لیست ها و… کلیه اینها محتوا اسم دارا هستند. و برای ساخت آن‌ها ممکن میباشد بسیار وقت نهاده گردیده باشد. ساخت و ساز محتوا تنها این وجود ندارد که یک نوشته ای را در قالب نوشته‌ی علمی باطن یک تارنما میبینید.

 

امروزه یکی شایع ترین محتواهایی که می‌بینید میان عموم دست به دست میگردد تصاویر GIF میباشند. در صورتیکه نگاهی به شبکه های تلگرامی بیاندازید میبینید که تصاویر GIF طرفدارهای متعددی دارا هستند و شاید خودتان هم یک سری توشه این تصاویر را برای دوستانتان فوروارد کرده باشید.

 

البته در‌این نوشته‌علمی بیشتر قصد دارم راجع‌به ساخت‌و‌ساز محتوا برای وبسایت و مخاطبانتان کلام کنم و ایده هایی را به شما برای ساخت محتوای باارزش برای مخاطبانتان بدهم.